Friday, August 19, 2011

PILU HATIKU ..

pilu hatiku apabila mengenangkan  peristiwa yang telah merobek hatiku .cerita ini berlaku semasa latihan rumah ;rumah bagi merentas desa .pasukan ku iaitu TUN HUSSEIN ONN dan pasukan "die" ini pun aku tahu drpd kawan ku (biarlah aku saja yang tahu ) die cakap ada seorang lelaki cakap "ini mak we /gewe aku nih " dan die cakap lagi "tepi 2 " pada masa tu aku hendak ambik kehadiran ye la pengawas pada mase itulah die cerita tentang "bdk tu "aku dA SYAK die tu adlh bdk tu dan ia terjwab apabila ai selasa kawanku puji die ..ermm.. naper ekk aku tiba 2 iri hati dan kadang 2 aku menanyakan soalan  ..1)kenapa aku kulit gelap 2)kenapa aku gemuk ?soalan itu selau bermain d fikiranku .kadang 2 aku jd manja nangis x tentu pasal padahal jiwa aku dah seperti lelaki  AKA tomboi tetapi mutiara jernih itu selalu saja turun bgaikan hujan yang lebat ..betulah kata orang kalau perempuan tetap perempuan ..kenapa naseb aku cam nih x pernh pon bahagia..tapi x pe lah asalkan die bahagia dan sejahtera ,,jika ini takdirku aku menerima dengan redhanya ,....

No comments:

Post a Comment