Wednesday, August 24, 2011

HEHEHE JOM DENGAR CITER ..



hari ini aku berasa sangt gembira sangat kerana kawanku azmia(buka nama sebernar) telah bermimpi pasal ku dan die .... apa yang aku dengar azmina cakap yang die sedang berbual dengar kita orang ...duduk seminit dua ,saiful bukhari  (bukan nama sebernar )dansepupu" die" ..ke kelas kami untuk emberi anak kunci rumah azmia iaitu kak roi .selepas saiful berjumpa dia orang mengajak azmia ke  bilik guru untuk berjumpa cikgu hasyim .selepas diorang jumpa cikgu hasyim azmia ,aku ternampak azmia ,saiful dan die berjalan sekali aku berasa cemburu kerana die rapat dgn azmia aku terus ke pustaka dan menangis di corot rak buku .sharmin (kawan p[erempuanku &bukan nama sebernar )sudah gelisah kerana takut .semasa azmia,saiful dan die dekat makmal fizik sharmin mmemanggil azmia menyuruh azmia memujukku .apabila azmia memujuk ku azmia menyruhku aku mengangkat kepala dan tiba 2 aku terkejut kerana die berada d depan aku lepas tu die kata "mia dah ceritakan segala 2 nya kepada saya "die memujuk aku sampai aku gembira manakala sharmin plak membebel kepada mia semua orang ketawa hahahahah sedap x ceriter aku ??ROMANTIK X DRPD X TAHU SI DIE X TAHU YANG WANItA TU SUKAKAN DIE

No comments:

Post a Comment