Wednesday, July 11, 2012

tOp 25 aYaT -AyAt JiWaNg!i! part !1

-andai cintaku menyakiti hatimu maafkanlah aku kerana aku tak dapat membendung perasaan itu lagi 

-andai kau tidak dapat membalas cintaku ,aku mohon jangan kau pandang hina diriku 

-cintaku adalah untukmu ingin sekali aku meraih cintamu tetapi manusia hanya menyukai dirinya x mungkin mebalas cinta ini 

-cintaku diibaratkan dengan ketulusan hati yang suci ,sesuci kasih ibu kepada anaknya,kasihku adalah untukmu ,kasihku diibaratkan dengan wangian lavender yang akan menyemarakkan wangianya seumur hidupmu 

-kenapa cinta itu harus hadir dalam hidupku jika ianya hanya untuk menyakitkan dan mengecewakan hatiku 

-cintaku sesuci kasih ibu ,kasih ibu yang akan membelaimu seandanya kau menangis ,kasihku setulus kasih yang suci yang bakal menyinari hidupmu apabila kamu berduka tetapi ia x akan mungkin berlaku seumur hidupku kerana aku tak layak untukmu

-hatiku tak pernanh tertutup untukmu sekalipun aku harus terpaksa menunggu sehingga ku menutup mata 

-setiap panahan matamu sudah cukup membuatkan hatiku bergelora tapi bernahkan panahan iru datang dari lubuk hatimu yang paling dalam ,mampukah aku bertahkta di hatimu 

-cintaku hanya untukmu seorang je walaupu aku hanya melihatmu dari jauh sudah cukup bagiku untuk bahagia dan semangatku hannya terdapat darimu  

-pertama kali aku melihat senyumanmu aku  terpaku ,terpaku dengan senyumanmu yang x pernah aku dapat ya allah mungkinkah itu menandakan bahawa aku jatuh cinta 

-biarpun kau telah hilang ingatan tetapi jiwamu tetap jiwamu yang dulu jua cuma ingatan je yang hilang 

-apabila daku melihatmu bahagia bersamanya itu sudah cukup bagiku asalakan kau bahagia biarpun hati ini bagaikan dirobek aku x mampu untuk mebelai dan mejagamu seumur hidupku 

-terseksanya hatiku melihatmu dengan dia ,tetapi andai itu takdir yang harus ku jalani demi kebahagiaan orang yang aku cintai ,biarpun diriku mememdam rasa ,aku rela tempuhinya demi dirimu 

-kenapa hidup ini aku rasa tidak adil kepada diriku biarpun diriku dalam kesedihan dan kekecewaan namun tiada siapa yang sudi mengembirakan terhadap diriku 

-kenapa cinta yang hadir hanyalah sementara dan kebahagiaan itu pun datang sekejap dan direbut dengan kekerasan yang aku menyakitkan ..

-di saat aku berjumpa dengan mu kelu lidah aku untuk mengukapkan kata kata dihadapanmu

-apabila aku melihat drimu dengan dirinya aku akui aku terlalu cemburu tapi dirimu terlalu bahagia tidak adil kan aku sakit hati menahan rasa tetapi dirimu bahagia bersamanya 

-cinta bagiku terlalu besar maknanya tetapi aku malu untuk meluahkan rasa itu 

-apa ertinya cinta kepada dirimu jika engkau hanya memandang sepi cintaku ?

-mendiamkan diri adalah lebih baik jika cinta itu akan ditolak dan disakiti oleh dirimu 

-mengapa cinta yang suci sentiasa disalah ertikan oleh kaum adam yang hanya memetingkan diri tanpa memikirkan perasaan yang terlukan ini

-kenapa kau ucapakan kata keramat itu andai diri ini hanya dijadikan boneka untuk kamu bermain sesuka hatimu 

-cintaku adlah cinta yang diselaputi oleh awan yang akan sentiasa melindungin mu daripada pancaran cahaya matahari yang terik 

- haruskah aku berdiam diri apabila perasaan yang aneh ini muncul tetapi aku takut sekiranya perasaan ini ditolak olehmu 

-walau seratus kali kau tidak suka kepadaku tetapi seribu kali aku menyayanginmu 

-hatiku adlah hatimu jua tetapi hati kita tidak sehaluan kerana aku tidak tahu apa yang ada di dalam hatimu 





No comments:

Post a Comment