Wednesday, July 11, 2012

tOp 50 aYaT -AyAt JiWaNg !!


-andai cintaku menyakiti hatimu maafkanlah aku kerana aku tak mapu membendung perasaan itu 
-andai kau tidak dapt membalas cintaku aku mohon jangan kau pandang hina diriku 
-cintaku adalah untuk hatimu milikku hatiku milikmu 
-cintaku diibaratkan dengan ketulusan hati yang suci,sesuci kasih ibu kepada anaknya kasihku adalah untuk mu ,kasihku diibaratkan dengan wangian lavender yang akan menyemarakkan wangianya seumur hidupmu 
-kenapa cinta itu harus hadir dalam hidupku jika ianya hanya untuk menyakitkan dan mengecewakan hatiku 
-cintaku sesuci kasih ibu yang akan membelaimu ,kaasihku setulus kasih yang suci yang ianya bakal menyinarimu seumur hidupmu tetapi ia tak akan mungkin terjadi kerana aku tak layak untukmu
-hatiku tak pernah tertutup untukmu sekalipun aku terpaksa menunggu sehingga ku menutup mata
-setiap panahan matamu sudah cukup membuatkan hatiku bergelora ,tapi bernakah panahan cinta itu datang daripada lubuk hatimu yang dalam .mampukan aku bertahkta di hatimu ??
-cintaku hanya untukmu seorang je walaupun aku melihatmu dari jauh tetapi sudah cukup untuk membuatkan ku bahagia dan semangatku hanya darimu ..
-apabila kau berjalan dengan die sudah cukup aku bahagia walaupun dalam hati sakit sangat 2 kerna terpaksa melepaskan mu di tangan dia
-biarpun kau telah hilang ingatan tetapi jiwamu tetap jiwamu yang dulu 
-apabila daku melihatmu bahagia bersamanya itu sudah cukup bagi batinku kerna aku tak mampu untuk membelaimu dan menjagamu seumur hidupku 
-terseksanya hatiku melihatmu dengan yang lain tetapi andai itu takdir yang harus aku jalani aku redha demi kebahagiaan orang yang ku cintai aku rela tempuhinya demi dirimu
-kenapa hidup ini aku rasakan seperti tidak adil bagiku biarpun diriku dalam kesedihan dan kekecewaan namun tiada siapa yang cuba prihatin terhadap diriku 
-kenapa cinta yang hador hanyalah sementara dan kebahagiaan itu pun datang sementara dan direbut denagn kekerasan yang paling aku x suka 
-di saat aku berjumpa denganmu kelu lidah aku untuk berbicara/memulakan kata 
-apabila aku lihat dirimu bersamanya aku akui aku terlalu cemburu tetapi dirimu terlalu bahagia tidak adil kan aku sakit hati manakala kamu bahagia 
-cinta bagiku terlalu besarmaknya tetapi aku malu hendak berterus terang /meluahkan rasa itu
-apa ertinya cinta kepada dirimu jika engkau memandang sepi cintaku 
-mendiamkan diri adalah lebih baik jika cinta itu tidak akan ditolak dan disakiti oleh dirimu 
-mengapa cinta yang suci sentiasa disalah erti kan oleh kaum adam yang hanya memetingkan diri tanpa memikirkan perasaan yang terluka ini
-kenapa kau ucapkan kata itu andai diri ini dijadikan bahan permainan olehmu 
-janngalah kau ucapkan kata itu andai diriku hanya boneka yang dimainkan olehmu 
-cintaku adlah cinta yang diselaputi oleh awan yang akan melindungin mu daripada pancara cahaya matahari 
-haruskah aku berdiam diri apabila rasa ini muncul atau meluahkanya tetapi aku takut apabila cinta ini ditolak 
-walau seratus kali kau tidak suka akan daku tetapi seribu kali aku akan menyayanginmu
-hatikuadlah hatimu jua tetapi kita tidak sehaluan kerana aku tidak pernah mengetahui apa yang ada di hatimu
-maafkan aku andai hadirku hanyalah mengugat kebahagiannmu bersamanya
-andai diriku mampu membaca segala isi hatimu akan ku perbaiki segala kelamahan diriku hanya untuk memiliki mu 
-andai aku tahu cintaku tertolak menyesal aku jatuh hati padamu 
-setiap kali kehadiranmu ia memberi kan ku bahagia tetapi kamu memandang sepi diriku 
-apabila kau datang dekat diriku kau hanya sepi membisu tetapi aku hanya nampak pada luaran je aku ingin sangt tahu apakah perasaan mu terhadap ku 
-aku sedar saper aku aku x layak untukmu yang terlalu sempurna bagiku 
-sesekali aku ingin mendekatimu dirimu dan ingin berkawan denganmu andai aku bukan menjadi milikmu 
-bilalah cinta itu akan datang kepadaku ,aku bosan kerna setiap kali aku jatuh cinta pasti merka memandang hina diriku 
-adakah diriku tidak layak untuk mecintai dan dicintai oleh orang yang aku suka 
-kenapa orang lain memandang remeh terhadap perasaanku yang menjalar di hatiku terhadap orang yang  telah  aku  jatuh hati
-aku hanya burng pipit masakan aku boleh bergandingan dengan burung nuri yang cantik comel cute miut ituj ,aku hanyalah manusia yang mendambakan cintaku dibalas dengan cintamu 
-hatiku sudah terpaut akan dirimu tetapi aku malu dan takut untuk meluahkan  rasa ini kepadamu kerana aku takut cintaku ditolah dan dipandang sepi /digin olehmu
-aku diibaratkan bulan yang akan menyionari hidupmu dengan bantuan cahaya matahari yang terselit dihatiku dan kau diibaratkan dengan bintang yang akan menemani tidurku seumur hidupku 
-andai allah memberiku kekuatan untuk jatuh cinta padamu aku akn terima seadnya tetapi adkah kau akan menerima ku andai aku meluahkan rasa ini kepadamu 
-aku hanya menagisi nasib aku ,sungguh perih htiku apabila cintaku x mampu aku meluahkanya
-hidupmu ibaratkan matahari yang akan sentiasa menyinari hidupku 
-kau diibaratkan sebagai awan yang melindunginku daripada cahaya matahari yang terik 
-dirimu mencintai diriku adlah seperti mimpi di siang hari tetapi ia sudah mecukupi buat diriku 
-andai aku bermimpi aku bahagia bersamanya jangan ganggu lenaku kerna hanya dalam lenaku aku menegecapi kebahagiaan itu 
-aku tak mapu mencintainya ,aku bisa mnyukainya dalam diam kerna mungkin dia sudah dimiliki oleh sang bidadari yang cantik bakal menyinari hidupmu 
-adakah sang bidadari akan mengalami jatuh hati tetapi sang bidadara hanya memandang sepi ke arah bidadari itu 
-aku hanyalah sang bidadari yang mengharahkan cintaberbalas oleh sang bidadara ..




dreka oleh siti nur alya fiqriah n noor akhma dekat asrama smkp saje je apa yang terbuku di hati masing 2 


No comments:

Post a Comment