Friday, June 22, 2012

janGan GaNggU lEnaKu

assalamualaikum ...korang nampak x apa yang aku tulis hahhaha semalam aku asyik terbangun 2 pastu dlam pukul bapew ehh ntah la x ingt sorry aku tertidur balik tiba 2 dlam mimpi ku tuh aku pergi ke  sebuah pulau aku x sure pulau aper tapi aku mengalami masalah coz aku yang menyebabkan cermin d sebuah kedai pecah so die buat derk je tapi yang paling aku x kaan lupakan aku mimpikan die mula 2 cam nih ku berenang pastu aku nampak die datang ke arah aku mungkin lam mimpi tu d kampung die tapi yang paling aku suke adalah die mengatakan bahawa die x pernah pun tinggal solat sejak balighn lagi ya allah bertapa kagum la aku kerana tu adalah ciri 2 tentang lelaki yang aku suke ..aku harap nanti aku besar aku akan dapt lelaki sepertinya mungkin aku x akan melupakan kenangan ini aku ase aku suka dia thank you allah 



p/s:kalau boleh dalam mimpi tu aku berharap jangan ganggu lenaku tapi ini first aku mimpikn die ..

No comments:

Post a Comment