Saturday, December 28, 2013




assamualaikum ari ne alya nk bagi lagu ne best tau sedih pun ada sempena hari 2 terakhir tuk tahun 2013 layanz jom ! hee :)
I'm so lonely, broken angel(sangat kesepian, bidadari yang terluka)I'm so lonely, listen to my heart(Aku sangat kesepian, dengarkanlah isi hatiku)Man dooset daramAku tlah mencintaimuBe cheshme man gerye nadeJangan biarkan mataku menangisNa, nemitoonamTidak, aku tak mampuBedoone to halam bade:Tanpamu aku gilaCHORUSI'm so lonely, broken angelAku sangat kesepian, bidadari yang terlukaI'm so lonely, listen to my heartAku sangat kesepian, dengarkanlah hatikuOne and only, broken angelSatu-satunya, bidadari yang terlukaCome and save me, before I fall apartDatang dan selamatkanlah aku, sebelum aku hancurTo har jaa ke bashi kenaretamDimanapun kau berada, aku di sisimuTaa aakharesh divoonatamHingga akhir waktu, aku tergila-gila padamuTo to nemidooni ke joonamiKau, kau tak tahu bahwa kaulah hidupkuBargard pishamKembalilah padakuCHORUSI'm so lonely, broken angelAku sangat kesepian, bidadari yang terlukaI'm so lonely, listen to my heartAku sangat kesepian, dengarkanlah hatikuOne and only, broken angelSatu-satunya, bidadari yang terlukaCome and save me, before I fall apartDatang dan selamatkanlah aku, sebelum aku hancurLa la leyli la la leyli la laaa...CHORUS (2x)I'm so lonely, broken angelAku sangat kesepian, bidadari yang terlukaI'm so lonely, listen to my heartAku sangat kesepian, dengarkanlah hatikuOne and only, broken angelSatu-satunya, bidadari yang terlukaCome and save me, before I fall apart
Datang dan selamatkanlah aku, sebelum aku hancurLa la leyli la la leyli la laaa..

No comments:

Post a Comment