Wednesday, December 28, 2011

kehidupan ku dengan penuh cerita .

ermm nak dikatan kan cerita boleh jugk semasa 2/12/2011 ketika itu aku baru saja balik dari tuisyen dan ketika itu aku selepas membeli pisang goreng ..pada mulanya semasa dekat round about kat lemal umi kata ada seseorang yang kukenali naik basikal fixie selepas aku berpaling aku pon tengok ternyata mmg betul die ,...dan pada hari ini (29/12/2011 pada pukul 10 lebih lau x silap )aku nak pergi ke kelas 3 jjujur sememangnya tahun depan aku berada di kelas itu dan aku terrnampak  die dan kawan 2 die ..die memakai baju warna pink kot heheeh selepas itu aku terjumpa semasa aku nk pergi ke kfc aku terselisih ngan die aku buat bodoh je r sbb kawan 2 ku syikin ,tuan noor farhana dan amiera x berani so terpaksa aku mengalah aku buat bodoh jer huhuhu selepas itu aku pergi ke kfc sedang aku tengah makan aku terrjumpa nga die sekali lagi ya allah aku x bleh nk makan terketar 2 tangan aku nih aku tunggu sampai die dan kwan 2 die balik huhuhu tapi aku nak kata sedeh x la sedeh mana entah aku confius sebernanya sama ada aku suke lagi atau aku benci ngan die sbb aku tengok die x daftar pon untuk form 4 mungkin die dah x sekolah kat situ lagi aku x tahu sedeh ke apee sedeh ade entahla hatiku berbelah bagi ..ermm memang prinsip aku NO BOYS NO COUPLE SO EXAM CAN DO IT huhuhu tapi aku x bleh paksa hati aku nih maybe ada orang yang lebih baik untuk aku huhuhuhu semoga apa yang aku cerita ini dapat menenangkan hati aku ..sejujurnya aku sedeh dengan semua ini tapi amiera cakap aku nih macm die pernah kenal aku pon x tahu sama ada die kenal aku ataupun x ya allah kau kuatkanlah hati aku ini dengan dugaan dengan jatuh cinta ..

No comments:

Post a Comment